אם אתם מחפשים עורך דין פלילי בנתניה אתם בדיוק במקום הנכון.

משרד עו"ד פלילי משה אורן מספק ייעוץ וליווי משפטי בתחום הפלילי ומספק לכל לקוח שירות מקצועי מדויק תוך ירידה לפרטים הקטנים ברגישות הראויה – על מנת להוציא את האמת לאור.

לקבלת מידע נוסף ולקביעת פגישת ייעוץ עם עורך דין פלילי בנתניה ששם לנגד עיניו את הלקוח לכל אורך הדרך – צרו קשר טלפוני או דרך האתר.

עורך דין פלילי בנתניה
משה אורן – עורך דין פלילי בנתניה

מהי עבירה פלילית?

על פי החוק בישראל, עבירה פלילית היא הפרה של אחד או יותר מהכללים המחייבים שנוצרו על ידי החברה על מנת לשמור על הסדר ועל אורח החיים התקין של הפרטיים המרכיבים אותה.

בישראל חוק העונשין מגדיר בצורה ברורה את המעשים אשר בגינם יוטלו סנקציות פליליות על מבצעיהם, אולם ישנם גם סעיפים שונים אשר אינם מצוינים בחוק העונשין עצמו, אולם מגדירים עבירות נוספות אשר בגינן תוטל על המבצע אותן סנקציה פלילית, ביניהן עבירה על חוק הגנת הפרטיות, עבירות מס ועוד.

על מנת להוכיח כי אדם עבר עבירה פלילית יש להוכיח בצורה שאינה משתמעת לשתי פנים גם כי הוא אכן ביצע את העבירה וגם כי מצבו הנפשי בעת ביצוע העבירה היה תקין.

בין העבירות שנחשבות בישראל לפליליות ניתן למנות עבירות מין, עבירות אלימות, עבירות נשק, גניבות, רצח ועוד.

חשיבות ההסתייעות בשירותיו של עורך דין פלילי בנתניה

אם אתם חשודים בביצוע עבירה פלילית, חשוב מאוד להסתייע בעורך דין. אמנם, אתם אלה שמכירים את הסיפור על בוריו ויודעים בדיוק מה קרה באמת, אולם על מנת להציג את הדברים בצורה המיטיבה ביותר – חשוב להסתייע באיש מקצוע אשר יודע בדיוק איך לעשות זאת. עורך דין פלילי בנתניה אשר מתמחה בתחום ובעל שנות ניסיון רבות, יוכל להציג את טענותיכם ואם יהיה צורך – גם לייצג אתכם בבית המשפט בדרך שיש לה הכי הרבה סיכוי להוציא לאור את האמת.

הליווי המשפטי במקרה של חשד בעבירה פלילית

הדבר הראשון שחשוב לעשות במקרה שתלוי נגדכם חשד לביצוע עבירה פלילית, הוא להיפגש עם עורך הדין ולמסור לו את גרסתכם.

סביר להניח שבתוך זמן קצר תקבלו זימון הקורא לכם להגיע לחקירה פלילית, וחשוב מאוד שלפני החקירה תשבו עם עורך הדין ותסכמו עמדות על מנת שתדעו בדיוק מה להגיד.

אם לאחר החקירה יוחלט להמשיך בתהליך ולהגיש נגדכם כתב אישום – עורך דין פלילי מקצועי ומיומן ידע בדיוק איך להציג את הדברים במסמכי טענות הנגד ובדיונים שיתקיימו בעניינכם, לדאוג לכם לערבות אם יידרש ועוד.

במקרה שהדיון יגיע לבית המשפט – עורך הדין ידע לייצג אתכם במקצועיות שתציג בצורה האופטימלית את עמדתכם ויעשה כל אשר ביכולתו על מנת להביא לתוצאה הרצויה מבחינתכם – זיכוי.

עו"ד משה אורן – עורך דין פלילי בנתניה לשירותכם

עו"ד משה אורן מתמחה במשפט הפלילי ומייצג לקוחות רבים מזה עשרות שנים. לאורך כל הדרך, החל מהלשב של ייעוץ עורך דין פלילי ועד לשלב קבלת גזר הדין, עו"ד אורן שם לנגד עיניו את האינטרס של הלקוח וחותר ללא לאות להשגת המטרה – הוצאת האמת והצדק לאור.

 

מידע נוסף לשירותכם

מידע על תחנת משטרה נתניה

כתובת:וינר נחמה 6, נתניהטלפון:09-8864444פקס:09-8864420אימייל:[email protected]
בית משפט השלום בנתניה

לקבלת מידע נוסף אודות עו"ד פלילי בנתניה ולקביעת פגישת ייעוץ –
צרו קשר טלפוני או דרך האתר עוד היום.